A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

dilluns, 28 de maig del 2018

La Gare du Nord

Aquest passatge cap a la Gare du Nord des de la Gare de l'Est el vaig descobrir fa temps, pero no duia l'aparell de fotografiar....He aprofitat la vesprada per a fer el passeget.. i les fotos

Una pujada

Una baixada

ah! se m'oblidava.... les fotos les he fet amb el telèfon portable que m'han regalat la meva dona i la meva filla...

Estic meravellat de la definició... si bé no es pot arribar a agrandir les fotos a 50 cm per 60 cm, amb la qualitat dels aparells fotogràfics.... la veritat és que et pot traure d'un compromis....aquest malaït enginy.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada