A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

dimarts, 23 d’agost del 2011

Bona travesia.

L'estiu s'acaba, aquest any ha estat fantàstic bon temperatura, bons amics, i bona familia. L'aparell al muscle i a perdres pels carrer d'una ciutat que no mai acaba de sorprendre; he fet centenars de fotos, algunes ja estan a la meva pàgina de picassa, ara us les deixe aci; d'altres esperarar vents propicies per a veure la llum.... estic aprenent i vaig lentament descobrint coses noves, textures diverses, deferents maneres d'abordar el color, joc de llum interior, els desenfocas suaus no solament per als retrats..... ayyy! no s'acaba mai.





Aquesta foto era una primera aproximacio a l'efecte que buscava, pero era massa gelada i la imatge en si semblava encorsetada, com si estigues comprimida. Ha arribat a fer el que volia passant per resultat convicents pero encara allunyats del que buscava.

No, no és el que busque..... continuem......

Massa clara, en clau alta no dona el resultat buscat, cal assajar la clau baixa. Pero com?

Bof!!!! No, no...... li falta mes densitat... mes pes en la llum de la imatge. Cal provar amb textures.

YesH!!!! millor, molt millor..... ara anem pel bon cami.

Açò ja comença a semblar al que vull.

Bona mescla de llum i ombres anem per bon cami.

Aquesta si pero el tema no és apropiat cal provar una plaça, el riu, un edifici.... despres ja provarem els benvulguts temes: bars a Paris, Jardins i mobiliari urbà, "bicis", café. I bodegons molt concentrat sobre un sol element o dos???. Ja veurem. Provem aquesta  amb un  edifici, eixe que està propet, la Mairie du Xem.

Wai là!!!! Açò és el que buscava. Espere que em digau que us sembla.

VISTES DE PARIS  2011

He treballat algunes fotos amb aquestes tècniques sense cap pretensio sino la de millorar. Aci us les deixe. Bona travessia.











Aquesta ultima foto no te res ha veure amb les altre de la serie, pero és que per a mi mostra tota la serenitat que hi trobe en alguns indrets de Paris... un llibre, una revista o simplement deixar volar la ment.... aixo és tot.

  
Bon cafè, el cigarret acompanya, pero jo ja no fume. A mi m'acompanya Maria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada