A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

dijous, 28 de febrer del 2013

comença març i avuí plou.

Fotos que he treballat aquest mes de febrer, i no he penjat a flickr ni enlloc.

L a   p r i m e r a.....

Em va semblar que després del resultat en la definició de la nitidessa, com explique en el següent treball, em va suggerir una restro..... em feia il·lusió desplaçar en el temps el "perritocaliente" i   aquest local tant dels anys 70 a principis de segle....però falsejant la nitidesa...

 En aquesta buscava eixa definició tan agradable que alguns companys de flickr aconsegeixen en els seus treball...
 

 Diguem que en aquesta foto vaig conjugar les dues possibilitat abans explorades.

daguerrotip.

Aquest és un intent de daguerrotip, massa llum pot serr???? Ufff !!!!! Cal continuar investigant.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada