A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

dissabte, 27 d’abril del 2013

Mes de maig

De vegades em quede mirant una fotografia de les que se solen penjar en Flickr i pense com l'hauran treballada per a fer tal o tal efecte.... i em pose a provar tot alló que se m'acudeix; de vegades trobe alguna que altra solució ingeniosa. Ací us deixe alguna de les coses que ixen.


 Aquesta foto està treballada des de l'efecte Orton.... per tal de centrar el punt de vista de lector en el grup de persones del final del corredor.... tractant de minimitzar l'impacte que produeix la presencia d'un solitari vianant al primer terme.... Cal dir que la fotografía està feta de l'altra costat.... el personatge a l'esquerre i el final del tunel a la dreta.... per tant s'imposava una xicoteta maniobra d'inversió de la dreta a l'esquerre.
Una altra prova amb l'efecte Orton... crec que el fons de la fotografía hauria d'esser mes transparent... a l'estil d'aquesta foto que ja fa algun temps vaig treballar amb una simple capa de blanc i amb pinzells als que anava canviant l'opacitat i anava desenfocant poc a poc... costos, pero efectiu... 


En aquesta que ve ara he aplicant uns quants efectes per tal d'arribar a un pseudo HDR finet i resaltat la llum de l'ambient... del carrer amb eixe poc de relleu.

No he pogut resistir la temptació de posar ací baix la foto original, és que la trobe tan equilibrada de grisos que m'ha paregut un crim no ensenyar-vos-la ......

M'agraden les llum que he aconseguit... amb una capa rellena de blanc i esborrant parcialment, també he aplicat un suau efecto Orton i ...bé, el resultat m'agrada.


Aquesta té una desaturació selectiva.... total i parcial.... aprofitant les mascares de capa.


Quatre versions d'una mateixa fotografía.

parella 1.... virada a blanc i negre amb camera Raw....

parella 2 .... aquesta està tractada amb un HDR  de una sola presa...
parella 3..... oplicant l'efecte Orton... pero, hi ha més coses...

parella 4.... amb color, amb efecte Orton, i amb una textura de sorra del propi PS...






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada