A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

dilluns, 8 d’abril del 2013

Pasqua...Street art.... Graffitis pel carrer.

Aquestes obres d'art en tenen molt interesat... des de que vaig veure l'obra de  Banksy  pintada a les pareds de   Londres.... aquesta és la seva página oficial..... si voleu coneixer millor aquest artista del graffiti només cal buscar banksy en images de google.. i a disfrutar.
Com us estava contant, caminava sense distinació definida, com cal fer quan som a París, i vaig veures aquestes cosetes tan xules.... i no em vaig poder resistir...
En tinc una bona col·lecció, ja us els ensenyaré poc a poc tal i com vaja revelant les fotograies. No tots son de l'estil de Banksy, però valen la pena....








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada