A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

dijous, 17 d’abril del 2014

Reflexiones e ideas en torno a la fotografia.

No, el titol de la entrada no l'he inventat jo, no; aquest és el resum que el blog de fotografia "Oscar en foto.com"  fa per tal de informar del seu contingut. 
Jo em vaig endur una gran sorpresa quan, buscant que dimonis era allo de la fotografia conceptual, em vaig topar amb aquest magnific espai a la "toile"versus la red.
Aci us deixe l'enllaç per si voleu visitar-lo.

                                                          http://oscarenfotos.com/

Es recomane que el visiteu i que ho feu sense pressa, es un blog temàtic amb magnifiques reflexion sobre la fotografia i el art en general. 
Hi ha també una col.leccio de fotografs  mestres que no ve mal estudiar.

Com diu Fernando Portillo Guzmàn , parlant de la fotografia,  i resenyada la seva opinio en aquest blog per l'autor,  Oscar Colorado Nates,  "...[el fotografo]  juega siempre con nosotros, juega con nuestra atenta mirada ajena, juega con nuestros sentimientos difusos , juega con nuestras experiencias previas...".

La fotografia no és mai la realitat , és un retall que hom fa de la realitat i que manipula al seu gust per tal de crear alguna cosa... el concepte, el sentiment, la bellesa, la realitat nova de la que l'espectador es fara amo i llegira al seu aire...

Aquesta imatge es podria titolar  " aço no és un ou "  i quedaria molt bé. Com pot  estar l'ou sostingut només per ombres? sembla impossible, pero és la idea de bellessa que yo teniq en aquell moment, volia fer reixir la forma oval tan perfecta sense res que molestara la mirada del lector. No sé si ho vaig aconseguir.....




En aquesta segona, l'escena em semblava interessant crear duptes, per enganxar l'espectador al meu sedal.






Qué fa el personatge amb la mà esquerra? i les cerveces de la mà dreta per a qui son o per a quina encoberta accio les usarà. Com fer tot aixo una mica oniric, per a escombrar de l'escena el dramatisme? i com fer-ho atractiu.?.... la llum de la foto està totalment manipulada i els color també.....jo ja he fet el meu treball, després els espectadors que interpreten el que els parega..... temàtica "street photo"..... critica social.... una historia d'amor.....un partit de futbol.....simplement una imatge impertinent.... Una nova vida per a una nova realitat

Paseu un bon dia i visiteu el blog que us recomane, val la pena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada