A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

dijous, 13 d’abril del 2017

Reflexos d'un esmortzar...

Jo estava assegut a la terrassa d'un café....era mig dia.... plovia... i era l'hora de dinar aci a França... esperava a Maria.... i ell va passar amb el seu bocata..... Vaig collir la foto, per tal de recordar que dinar per carrer, quan nomes tens una hora o tres quart per a menjar a mig dia, és d'alló mes normal, per aquesta europa de l'euro...



l'hora de dinar

Nosaltres ens mengem el bocata a les onze del matí per esmortzar i dinem a les tres de la vesprada....costums diferents i curiosos.... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada