A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

divendres, 16 de juny del 2017

Una vesprada al parc

El Parc Monceau, un lloc perfecte per a passar les vesprades de calor ací, a Paris.
No cal parlar de la quantitat de temes i d'imatges que s'ofereigen als nostres ull... càmera en má... hom es pot divertir moltissim. Jo he passar une quantes hores magnifiques en aquest raconet de verdor i bona ombra.

L'hora de dinar

Agraïment

Decoració daltres temps...

Fent la guardia

jo no em desconcentre fàcilment...... et tinc a l'ull

Trevesant 

no... no pot entrar

Un instant de repos..


...I el temps passa sense adonar-te'n..... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada