A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

dilluns, 23 d’octubre del 2017

Lamparas

En BELLAVISTA Focal Club hem començat un nou curs  2017-2018.

Entre les activitats proposades en hi ha una molt interessant, consisteix en fer fotos temàtiques al llarg de tot el curs i anar exposant-les  al Tauler del Club.
A mi m'ha tocat fotografiar làmpares.... de tot tipus. 
Así us mostre la primera.

llum difussa.
Aquesta imatge és el reflexe de la làmpara de peu sobre la superficie d'un moble lacat que tinc a casa. Em va agradar la textura que proporcionava a la imatge l'aspecte d'una pintura a l'oli.... i com que m'interessa el tema de jugar amb les fotos per a imitar l'aspecte de la pintura... doncs m'he llencat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada