A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

divendres, 1 de juny del 2018

SAPARIS 2018 : Tercera Etapa

TERCERA ETAPA:

S'espera un dia plujos, avui ens passejarem pels passajes que hi ha per París... Deliciosament atractiva l'etapa. Els passages son una meravella que cal visitar si aneu a París.

Primer repte del dia: Recorregut fotogràfic 
Cal fer cinc fotografía sobre els següents temes.

 1er tema : Els turistes.
 2n  tema : Aparador y retols.
 3r   tema : Els objectes

Metre ens passetgem  al llarg d'un itinerari preestablert, hem d'anar fent una sèrie de fotografía que se'ns comuniquem abans de començar el recorregut.

Segon repte del dia: Tema personal: Les làmpares.

Aquestes son les meves fotos escollides  entre les que he fet en la tercera étapa,  que no he presentat al grup... perque no em sembles tant bones.



















3 comentaris:

  1. Respostes
    1. Gràcies Isa... és un plaer llegir que algú veu les meves fotos.

      Elimina
  2. Fotos 1,2,3,6,7 i la dels bombons m agraden é el seu encant.
    De la primera el que preferisc és la composició i el colorit.
    L ultima x com tractes el clarobscur, la de la parella ña titularia "el teatre de la vida".
    La composició de la mirada dels gats i el paralelisme amb l espectador i el titol dels llibres es la seua poesia.
    De la de l home mirant l escaparat em molesta el cap de la dreata, la resta de la foto es impecable i x aixo em molesta el cap q t he dit.
    M agradaria comentarteles en persona.
    Un beset, avisa quan en penges més. D

    ResponElimina