A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

divendres, 28 de setembre del 2018

312

El número 312 de la rue du Saint-Martin és el decorat on es desenvolupa una historia de quotidianeitat.... 

Personatges apareixen i desapareixen, immersos en la seva vida i en els seus pensaments... desconectats l'uns dels altres.... individus aillats, perduts en una selva de cement i asfalt.

El nº 312

esperant el seu torn

jo també espere que es pose verd....
ja m'afanye... ja se que és roi per a mi.....

feu-roig....verd..... 

curiositat

una parada obligada

Eeepp!!! que és per l'altre cantó

quasi robots....
Hi fins ací la bella història d'un pas cebra, un semàfor, un piló i una façana.

Seguiremosinformando.... Adeu.


3 comentaris:

  1. Un somriure..i tanta vida que semblava que els meus ulls miraven al teu costat...Des de Valladolid una abraçada

    ResponElimina
  2. Salva, que ens agrada la decadencia. No tenim remei.

    ResponElimina