A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

divendres, 26 d’octubre del 2018

Tema del trimestre... Els Semàfors....

Aquest trimestre a més del temas de cada eixida, em de treballar un tema proposat pel grup..... a mi m'ha tocat .... " Les feux tricolors".... altrament dit  " Els semàfors".

No voldría que solament forens els farolets de color el tema de la meva sèrie.... i he tractat de captar l'entorn  on fan la seva funció els artilugis esmentats e inventat pera regular la circulació , bàsicament, en les gran ciutats.

Esporàdicament aniré penjant fotos sobre aquest subjecte al llarg dels propers mesos.

Comencem, 

Per a mostra un botó.

jo paaasssseeee de semafors, tios !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada