A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

dilluns, 26 de novembre del 2018

Desenfocar pel plaer de fer-ho.

No busque res en especial... solament donar una altra visió de la realitat... per alló del "tempus fugit"..


passejant sense pressa



tinc pressa....

direcció prohibida

"adeficio"

temps esvarat

ombres i llums.... com a les fotos.

Una emulació del moviment que existeix en la realitat que immobilitzem quan collim una imatge... una foto.... un dibuix... 

Cartier Bresson deia.... " capturar el instante...."  jo dic, (mira que sóc pretencios).... quan dura un instant????.........En aqueste fotos 1/4 de segón.... 

Bona vesprada a tots els que em visiteu..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada