A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

divendres, 13 de juliol del 2012

El primer dia de vacances


Sona la musica al carrer, ens assomem al balco i.... voila, l'espectacle està servit. Baixem per poder fer algunes fotos i......


 










......colors i plegaries en mig del carer....Era el 1º de Julio....  No sé per quina rao... el carrer estava ple de cantics i una processor de gent va apareixer, ballant, cantant, vestits amb els colors mes cridaners i vius que hom puga imaginar  tots al voltant d'un gran carro que veien avançar lentament estirant dues llargues cordes ..... sembla ser que celebravant la festa major de la seva religio ... eren indus..... En aquell moment em vaig recordar de la nostra Semana Santa... també eixim en processor, pero no cantem cantics de joia, , ni ballamem, ni és una festa...¿ por qué serà?... Tal vegada hajam de morir per a saber-ho.

Desprès s'imposava un bon refresc i varen triar per degustar una bona cervessa " Le Réveil du Xéme"

Bona vesprada, aci esten a 23°...... ho sent, amics del meu petit pais.....

Salut i fins prompte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada