A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

dimecres, 22 d’agost del 2012

El carrer Rene Boulanger.

Aquest carrer no te res de l'altre mon pero jo em sent molt be passejant-lo cap a republica o be en tornar a casa des de la zona del Temple i tota aquella barriada.


Es un bon lloc per pendre una cervesseta, o un cafe amb llet si et ve de gana. Hi ha varios barets  i altres tants restaurant que no estan gens mal.



Pot sopar creps al estil breto, una carn que no esta mal, hamburgueses a l'estil USA.... fins hi tot hi havia un "bar a tapaz"..... si ets amant del sushi hi trobaras un retaurant japones.
Hi ha pot transit ... i molta gent a peu o bici.... una delicia, tranquil, fresc a l'estic a la caiguda del dia.... bo per fer un barret... els turistes que no vinguen, deixeu-lo per als del terreny. Per fer turisme es mes simpatic el Quartier Latin o fins hi tot Bastilla i els seu carreronets....

Ala! U deixe algunes fotos.




Per l'hivern, quan fa fred, pels matins allà les nou, és una gloria anar al Balbuzard i demanar un cafe amb llet, que aci es diu "café creme" i el fan bonissim. Aleshores et conectes a Internet o be et compres el periodic i a disfrutar de la calidesa del moment.

........calia envellir-la...... és com ho sent.


 Lloc per passar una estoneta al mati mentre gaudeixes d'un bon café  en hi ha uns quands, ja us en parlaré si tinc temp i en diverteix.

Bo ja penjaré mes fotos quan les haja processades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada