A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

dimecres, 22 d’agost del 2012

La casa mes vella de Paris

Era ben entrada la vesprada i nosaltres tornavem d'uns dels passejos vespertins de Paris.....

- Acurtem per aquest carreronet.........
 

..............em diu Maria, i jo com bon excursionista segueixo  la guia, la millor de Paris i part de la Galaxia,....a mijant carrer, ens sorpren una façana molt particular, Maria trau el llibre i busca l'indret al mapa... oh sorpresa!!! Es la casa mes vella de Paris....!!!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada