A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

divendres, 14 d’octubre del 2016

Ací fans les pizzes....

No és el millor restaurant per a menjar pizza.... però quan no tens ganes de guisar o se't fa tard per a fer-ho pots aprofitar per sopar o dinar hi sense por, el lloc és molt simpàtic i el servei és molt afable.... s'ocupen de tu quasi de seguida encara que hi haja molta gent... i et seveixen prou ràpid el menjar... 

La relació qualitat preu és acceptable... El restaurant té relació amb la cadena de franquicies Pizza Pino, pero, com ja sabes , el que fa al restaurant no és el  nom sino el personal que hi treballa....


Aprofite que estic fent exercicis fotogràfics per a les activitat del magnific club "Bellavista Focal Club" i jugue un poca amb la profunditat de cap que com sabeu está molt lligada al número F o apertura de diafragma.... com que tinc un zoom 18-105 amb F3,5 de mínima apertura haig de fer bestieses per a trobar primers plans fora de focus.... 

El meu truqui és apagar l'autofocus de l'objectiu, amb la qual cosa mane jo del punt d'enfocament.... aleshores use l'anell d'enfocament manual.... i fixe l'apertura F a 3,5... després regule la llum amb medició ponderada central per a que la càmera faça una mida ajustada a un punt prou mes ample que si uses la mesura spot...i use la velocitat d'opturació... pregant que no sigua inferior a 30 de segon.....si no estic fotut....; sempre dispare en RAW així puc utilitzar l'ample ventall des possibilitat d'aquest format sense coure, com diuen els entesos.... per a equilibrar la llum en post-producció (als puristes de la fotografía instantània no els agrada molt la correcció intensa en post-producció, però de vegades és "devegadades"...ja m'enteneu).

Ahir varen tindre, al locals del club un xoxotet debat sobre si utilitzar medició ponderada o medició spot al regular la llum de presa de la imatge.... jo no ho tinc massa clar alló d'usar el mode spot... no sé com usar-lo molt bé..... però em sembla molt possitiu, ja us diré alguna cosa..... 

El forn de llenya per a coure les pizzes.


Una de les taules ... "jo ja he acabat, he menjat espaguettis a la bolonyesa... molt bons."
Els espaguettis estàn d'alló mes bo, amb salsa bolonyessa.... i en posen una " platá" ben cumplida, per a que no et quedes amb fam.... ah, tot un detall, el formatge ratllat és parmesano.... cosa que no tots el restaurant posen....

Fins prompte.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada