A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

dilluns, 10 d’octubre del 2016

Una estatua

Place du Caire -París-  l'etatua de "L'home del braç en alt"
Aquesta estatua em va semblar curiosa no solament pel seu aire modernista sino també pel seu nom tan descriptiu.... "l'homme au bras levé"..... L'home del braç en alt. Aquesta estatua ha estat esculpida per Olivier Brice.

M'agrada la foto perque planteja una sèrie d'interrogants curiosos sobre la possible història, que de segur en té una, de l'estatueta en qüestió... si algú ho busca per internet o sap alguna cosa referent al monument.... ja sap.... que m'ho envie al meu correu i ho publicaré tot seguit d'aquest comentari.
Gràcies.
"L'homme au bras levé" de Olivier Brice

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada