A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

divendres, 14 d’octubre del 2016

Una instantànea en dos instants.... ay!... l'amor i la vida...

Un instant una foto, dos instants una història....

Instant ... anea   número 1. Ay!!!!!....



Inatant .... número 2  ..... l'amor i la vida.... i el temps...
 Com deia un fotograf molt admirat per mí, H. Cartier-Bresson, la fugacitat de la vida la poden atrapar solament caçant imatges .... Eternitzar els moments que la nostra mirada de caçadors d',imatges descobreix és la pura essència de la fotografía..... després ja parlarem de l'instant i de la instantània.... de la tècnica que avança i de la possibilitat de retallar realitat efìmeres amb quimèrica creació.... i si això és o no és art.... la fotografía dona per aixó i per a més.... 

 Per tot aixó l'estime tant... amor meu quasi tant com t'estime a tú, amor meu,  per sempre Maria.... aquesta escena i aquestes fotos son dedicades a la meva meravellosa companya, per sempre María.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada