A l'atenció dels visitants

En aquest blog així com en flickr i en Picasaweb he posat fotos en les quals alguna persona es pot reconeixer... si és així i no vol que la foto continue en la pàgina, que m'ho faça saber a la meva adreça de correu electronic, que trobará a la dreta de la pàgina i gustosament la llevaré. La meva intenció no és ofendre a ningú sino mes bé fer coses boniques... Gràcies per la vostra comprensió.

dimarts, 11 d’octubre del 2016

Fumant espere.... espere....

Em va semblar preciosa l'escena....... a la plaça del Cairo a París.

  ....una xica jove fumant amb els ulls perduts.... en els seus pensament i esperant no s'endivina que... pensant, alló que restará secret..... somiant, quimeres impossibles.... 

L'amiga va arribar un temps prou llarg després.... i s'en varen anar de compres totes dues d'alló mes felices.... i la meva novel·la va caure a la cendra... en fí.

Pero la imatge és preciosa.


Es una pena que no duguera la nikon reflex... amb millor sensor... pero la xicoteta nikon coolpix ha fet la feina el millor que ha pogut. La imatge m'encanta i per aixó us la mostre.

Fins l'altra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada